שיקום עמודי בטון

השאירו פרטים:

ישראל, בניגוד למדינות רבות באירופה, היא מדינה צעירה ומרבית הבניינים בה עדיין עשויים לפי הסטנדרט שהיה נהוג פה בשנות החמישים. אנחנו לא נלאה אתכם בפרטים רבים, רק נספר כי בימיה הראשונים של המדינה הצעירה, הנטייה של בוני הארץ הייתה לבנות מבנים המזכירים את אופי הבנייה הקומוניסטי, הרוסי. במילים אחרות, מדובר היה בבניינים דומים זה לזה, נטולי אופי, כאשר עמודי בטון גבוהים החזיקו את הקומות הראשונות, בניסיון ליצור שטח פתוח בתחתית הבניין, שם, חשבו האדריכלים בראשונה, ילדי הבניין יוכלו לשחק והדיירים יוכלו להתאסף וליצור קהילות קטנות. היום, הרי שעמודי הבטון המפורסמים הללו עלולים להפוך למפגע בטיחותי של ממש. לאורך שנים, בטון עובר תהליך של בלייה ואנחנו בהחלט יכולים לראות סדקים והתפוררות של החומר, מה שהופך למפגע בטיחותי כאמור. שיקום עמודי בטון, זה הנושא של המאמר שלנו היום.

הזמן לבצע עבודות שיקום ותחזוקה מלאים

שואלים אותנו בכל פעם, את חברת 'תל פז לגובה', מתי אפשר לדעת כי הגיע הזמן לבצע עבודות תחזוקה בבניין? התשובה שלנו היא שאם לא עשיתם עדיין משהו מהסוג הזה, הרי שעכשיו זה הזמן הנכון לצאת לדרך. במובנים רבים, מלאכה כמו שיקום עמודי בטון, ככל שהיא תיעשה בשלב מוקדם יותר, כך יהיה לנו קל יותר לבצע את התיקון באמצעים פשוטים יחסית וכך גם נוכל למנוע אירועים דרמטיים אותם אנחנו לא מאחלים לאף אחד.

כאמור, אנחנו מאמינים כי מהרגע בו אתם בוחרים לבצע עבודות תחזוקה בבניין, זה גם הזמן לבחון את המצב של הבניין באופן כללי. לכן, אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו להיעזר בצוות העובדים שלנו, המומחה בעבודות תחזוקה בגובה. כך נוכל לשקם את העמודים כמובן, אבל גם לבחון את מצב הבניין באופן כללי.

ממתינים לכם עכשיו להמשך פעילות משותפת

אף אחד לא מתלהב מהזמנה של עבודות תחזוקה, הרי לא פעם נדמה כאילו מדובר על משהו שאפשר אולי לדחות למועד אחר. אבל אנחנו כאן כדי להזכיר לכם כי ככל שנבצע את העבודה בשלב מוקדם יותר, כך נגיע לתוצאות מצויינות בשלבים מוקדמים יותר. מי שמחפש אנשי מקצוע מצויינים עבור שיקום עמודי בטון, מוזמן לדבר איתנו כעת.

קרדיט: freepik

השאירו פרטים:

עוד בנושא

עבודות סנפלינג ועבודות גובה עם חברת תל פז לגובה - המומחים לעבודות גובה בסנפלינג

עבודות סנפלינג

לפני שאנחנו נדרשים לתת מענה בתחום, הרי שבדרך כלל הלקוחות שלנו ישתפו אותנו כי הם לא בהיכרח נתנו את דעתם לעבודות התחזוקה אותן יש לבצע

קרא עוד »

איטום

שוב אותו סיפור התחיל החורף, אתם מיד בדריכות: מנין תבוא הרטיבות השנה? אתם מכירים את הבעיה משנים קודמות, הטיח מהקיר או התקרה מתקלפים, מופיע עובש

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

קבלו הצעת מחיר!
1
💬 הצעת מחיר בווצאפ!
Scan the code
שלום!
כאן תל פז לגובה - איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן