שיפוץ בניין בסנפלינג

השאירו פרטים:

זה קורה המון ואתם ממש לא הראשונים לחפש אנשי מקצוע עבור שיפוץ בניין בסנפלינג. הרי כמו כל דבר בעולם, גם בניינים, עלולים להישחק לאורך השנים. בין אם התחילו בעיות של רטיבות ובין אם אתם מעוניינים לבצע עבודות תשתית לשיפור פני הבניין או הנכס, הרי שאנחנו כאן כדי להציע לכם מענה מקצועי. במאמר הבא ננסה לספק לכם את המידע המקצועי שיעזור לכם להבין את האתגרים העומדים לפתחנו, בנוגע לתהליכי שיפוץ בניין בגובה. אנחנו, 'תל פז לגובה', פועלים בשוק כבר עשרים שנה, לאורך השנים אספנו לא מעט ידע וניסיון, אותם אנחנו נשמח לשתף אתכם.

ראשית, עלינו להבין מה אנחנו מעוניינים לעשות?

בסוף, חשוב לזכור כי שיפוץ בניין בסנפלינג היא רק טכניקה של עבודה. במילים אחרות, המטרה היא לא רק להעלות את העובדים על רתמות לגובה, המטרה היא לטפל בבעיה. לכן, לפני הכל, אנחנו תמיד אומרים ללקוחות שלנו כי הדבר החשוב ביותר, זה לבחור באנשי מקצוע היודעים לבצע את העבודה. לכן, חשוב להבין בהתחלה, מה אנחנו רוצים להשיג בתום התהליך. האם אנחנו מעוניינים לטפל בבעיות חשמל? אולי יש צורך לאטום את שטח המבנה מפני רטיבות, יכול להיות שאתם בכלל מעוניינים לבצע תהליך שיפוץ לשיפור המראה של הבניין? אולי אתם מעוניינים לעשות חיפוי חדש לקירות, לא משנה מדוע אתם צריכים אותנו, הכי חשוב הוא שתשתפו אותנו במידע שיעזור לנו לבחור באנשי המקצוע המתאימים למשימה.

מה חשוב לדעת על עבודה בגובה?

בכל שנה, לצערנו, אנחנו מאבדים עובדים בענף הבניה בגלל עבודה רשלנית ומשום שחברות הבנייה לא הקפידו מספיק על הנחיות הבטיחות. לכן, משרד השיכון, בצדק, קבע כללים חדשים, המכתיבים באילו תנאים נכון ואפשר לבצע שיפוץ בניין בסנפלינג. על פי ההנחיות הללו, על העובדים לעבור את ההכשרה הנדרשת לעבודה בגובה, על המנהלים בשטח לספק לעובדים את הציוד המתאים לעבודה ובעיקר, עלינו להקפיד על שעות עבודה מסודרת, כדי למנוע תאונות, בשל עייפות מצטברת של העובדים.

אנחנו, תל פז לגובה, לא רק מבטיחים לבצע את העבודה שלנו במיומנות נטולת פשרות, אלא, אנחנו עושים הכל כדי לעמוד בכללי המשחק ובהנחיות הממשלה בעניין הזה. לפרטים, דברו איתנו כעת.

שיפוצים בגובה

בין אם אתם מנהלים נכס הנמצא בבעלותכם ובין אם אתם דיירים בבניין משותף, הרי שלא פעם ולא פעמים אתם עלולים למצוא את עצמכם מחפשים אחרי שיפוצים בגובה. הבעיה יכולה להתעורר בגלל עניינים הנוגעים לתשתיות של הבניין ויכול להיות כי אתם מעוניינים למצוא אנשי מקצוע שלא רק יערכו את העבודות הדרושות אלא ידעו לייעץ ולעדכן, האם יש עוד תיקון אותו יש לבצע עכשיו או בעתיד. בכל אופן, אנחנו, 'תל פז לגובה', נשמח לעמוד לשירותכם. אצלנו תמצאו עובדים מנוסים, אחראיים ומי שעברו את ההכשרה הנדרשת על פי הוראות משרד השיכון. אנחנו כאן כדי להציע לכם מענה מקצועי וכדי לטפל בתקלות שעלולות להתפתח לבעיות חמורות בעתיד.

בסוף, מדובר על תהליך שיפוץ לכל דבר ועניין

מרבית הבניינים בישראל אלו בניינים בעלי תשתיות ישנות באופן יחסי, כאלו שנשארו לנו ירושה משנות החמישים. לא פעם אנחנו מציינים באוזני הלקוחות שלנו כי מה שעכשיו נדמה כמו תקלה פשוטה, כל עוד לא נטפל בו בזמן, הבעיה תלך ותתפתח, לאירוע מורכב אותו יהיה לנו קשה יותר לעצור בהמשך.

ההבדל היחיד בין שיפוצים רגילים ובין שיפוצים בגובה, זו העובדה כי העבודה נעשית ובכן, בגובה. בדיוק בגלל זה לנו חשוב לגייס עובדים עם ניסיון בתחום השיפוצים, מי שיודעים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר בלי לוותר על המקצועיות הנדרשת. מהצד השני, אנחנו כמובן משקיעים הרבה מאוד מאמץ בשמירה על הביטחון של העובדים. זה מתחיל בגיוס אנשי הצוות המתאימים, כאמור, מי שעברו את ההכשרה הנדרשת וזה מסתיים בבחירה של ציוד מגן איכותי, העומד בתו תקן מחמיר, ללא פשרות.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

אם אתם מחפשים חברה מקצועית עבור שיפוצים בגובה, אנחנו מאמינים כי יש לנו את הכלים לסייע לכם. אנחנו מבטיחים לכם לעזור לכם בכל עניין, מההתחלה ועד הסוף. החברה שלנו היא בת 20 שנה ואנחנו שמחים בכל פעם מחדש, להציע ללקוחות שלנו את הידע המקצועי שלנו והניסיון, במטרה לשפר את מצב הנכס עליו אתם אמונים.

לפרטים נוספים ולמתן מענה לשאלות, אנחנו זמינים כעת.

איטום בסנפלינג מבית חברת תל פז לגובה

השאירו פרטים:

עוד בנושא

עבודות סנפלינג ועבודות גובה עם חברת תל פז לגובה - המומחים לעבודות גובה בסנפלינג

עבודות סנפלינג

לפני שאנחנו נדרשים לתת מענה בתחום, הרי שבדרך כלל הלקוחות שלנו ישתפו אותנו כי הם לא בהיכרח נתנו את דעתם לעבודות התחזוקה אותן יש לבצע

קרא עוד »

איטום

שוב אותו סיפור התחיל החורף, אתם מיד בדריכות: מנין תבוא הרטיבות השנה? אתם מכירים את הבעיה משנים קודמות, הטיח מהקיר או התקרה מתקלפים, מופיע עובש

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

קבלו הצעת מחיר!
1
💬 הצעת מחיר בווצאפ!
Scan the code
שלום!
כאן תל פז לגובה - איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן