חומרים לשיקום בטון

השאירו פרטים:

בטון הוא חומר וותיק בענף הבניה, כזה המשמש בכל רחבי העולם להקמה של מבנים ומוסדות. משום כך, הרי שלאורך שנים, בני האדם חקרו ומצאו פרטי מידע חדשים, המאפשרים לנו להבין טוב יותר, מה הגורמים אשר עלולים להוביל להיחלשות בטון ושחיקה. כאן אולי המקום לציין כי לאורך שנים ארוכות, השימוש בבטון לענף הבנייה, יצר נזקים רבים, פשוט, כי לא היה לאדריכלים מידע מעודכן. למשל, היום אנחנו יודעים כי מלחים באוויר ולחות, יכולים לפגוע בבטון באופן אנוש. כלומר, אפשר לראות היום לא מעט בניינים בערי המרכז אשר היום הפכו למפגע בטיחותי של ממש. אבל, יש פתרון לכל בעיה. היום, אנחנו יודעים לבחור חומרים לשיקום בטון איכותיים, כאלו שיכולים לתת מענה מצויין לאורך שנים רבות. אנחנו, 'תל פז לגובה', נשמח לבצע עבודות שיקום מקצועיות, כדי לחזק את הנכס שלכם בהקדם האפשרי.

איך נראה תהליך השיקום?

לפני שאנחנו בוחרים חומרים לשיקום בטון, עלינו לבצע הערכת מצב. אנחנו, חברת 'תל פז לגובה', מכירים את התחום כבר עשרים שנה. הניסיון שלנו מקנה לנו את היכולת לאבחן את המקרה במהירות, על מנת שנוכל לבחור בחומרים המתאימים לביצוע המשימה.

את עבודות השיקום בדרך כלל נעשה תוך שימוש בחומרי איטום מתקדמים. המטרה היא להגיע עד ליסודות של המבנה, לחזק את קירות הבניין, באופן בטוח ובלי שיווצר נזק נוסף. לאחר מכן, נחפה את הקירות מחדש, כך שהבניין ייראה כאילו לא אירע דבר. אנחנו מקפידים להשתמש בחומרים מקצועיים, אשר קיבלו אישור ממכון התקנים הישראלי.

להתחיל בתהליך עוד היום

בתור אנשי מקצוע וותיקים אנחנו יכולים לספר לכם כי לא מעט לקוחות חושבים לעצמם כי אולי יש כעת איזו תקלה פשוטה, אבל זה לא שאי אפשר לחכות עם תהליך התיקון והשיקום למועד אחר. אבל אנחנו יודעים היטב כי כל תקלה בה לא מטפלים היום, תתפתח ותהפוך לאירוע מורכב, אותו יהיה הרבה יותר קשה לתקן.

אנחנו נשמח להגיע אליכם בימים הקרובים כדי להבין איך אנחנו יכולים לעזור לכם. אם יש לכם שאלות ואם אתם רוצים לברר פרטים נוספים, נשמח לענות לכם בהרחבה עכשיו.

חומרים לשיקום בטון מבית תל פז לגובה

השאירו פרטים:

עוד בנושא

עבודות סנפלינג ועבודות גובה עם חברת תל פז לגובה - המומחים לעבודות גובה בסנפלינג

עבודות סנפלינג

לפני שאנחנו נדרשים לתת מענה בתחום, הרי שבדרך כלל הלקוחות שלנו ישתפו אותנו כי הם לא בהיכרח נתנו את דעתם לעבודות התחזוקה אותן יש לבצע

קרא עוד »

איטום

שוב אותו סיפור התחיל החורף, אתם מיד בדריכות: מנין תבוא הרטיבות השנה? אתם מכירים את הבעיה משנים קודמות, הטיח מהקיר או התקרה מתקלפים, מופיע עובש

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

קבלו הצעת מחיר!
1
💬 הצעת מחיר בווצאפ!
Scan the code
שלום!
כאן תל פז לגובה - איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן