עבודות שיפוץ בגובה

השאירו פרטים:

בניינים אולי נראים כמו משהו יציב, כזה שלא נהרס בקלות, אבל דעו כי אין חומר בעולם שלא נשחק. אמנם, אין זה אומר כי הבניין יקרוס מחר בבוקר חלילה, אבל בהחלט, לא פעם ולא פעמיים, אנחנו נקראים לבצע עבודות תשתית שונות, עבור לקוחות רבים מכל חלקי החברה הישראלית. עבודות שיפוץ בגובה זו המומחיות שלנו ועל כך נדבר בהרחבה היום. אנחנו, חברת 'תל פז לגובה', שמחים לשרת בנאמנות עוד ועוד לקוחות ישראלים, במטרה לבצע עבודה נקייה, איכותית, מהירה וכמובן, בלי לזלזל בכללי הבטיחות לעבודה נכונה.

על האתגרים של השיפוץ בגובה

על פניו, בכל בית כמעט, מתבצעות אינספור עבודות תחזוקה בכל יום. בין אם אתם משמנים את הצירים של הדלת או רגע מבריגים את הידית המשוחררת בארון של המטבח. העניין הוא שכאשר אנחנו מדברים על עבודות שיפוץ בגובה, מטבע הדברים, הכל הופך הרבה יותר מורכב ומסובך. בדיוק בגלל זה, משרד השיכון והבינוי קבע כללים מנחים, כאלו שיאפשרו לנו לתת לעובדים שלנו קרקע יציבה, עליה יוכלו לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר. עבודות שיפוץ בגובה אם כן, מחייבות אותנו לגייס עובדים אשר עברו את ההכשרה המתאימה לעבודה בגובה. לא רק זה, אלא יש לנו כלים מיוחדים המאפשרים לנו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, על אף המגבלות. חשוב לזכור כי מהרגע בו העובד עולה למעלה, הוא נשאר עם הכלים העומדים לרשותו ועליו לבצע את המטלה כנדרש, למרות האתגר. בדיוק בגלל זה, חשוב לנו תמיד, לקיים הערכת מצב מסודרת לפני היציאה לדרך, על מנת שנוכל לדעת בוודאות, מה אנחנו מתכוונים לעשות שם למעלה, כדי לקצר את משך העבודה למינימום ההכרחי.

איתנו אין מקום לטעויות

אין מתסכל יותר מאשר להזמין חברה לעבודות שיפוץ בגובה ולגלות בדיעבד כי העובדים לא ביצעו את העבודה כמו שצריך. בעיננו, אין שום הבדל בין עבודות שיפוץ מהסוג הזה ובין עבודות שיפוץ על הקרקע. לכן, אנחנו מקפידים תמיד לעשות את הטוב ביותר מצידנו, כדי שתדרשו להזמין אותנו פעם אחת בלבד ולא יותר מכך. לפרטים ומידע נוסף, נשמח לענות לכם בהרחבה בטלפון ודרך האתר.

עבודות שיפוץ בגובה מבית תל פז לגובה

השאירו פרטים:

עוד בנושא

עבודות סנפלינג ועבודות גובה עם חברת תל פז לגובה - המומחים לעבודות גובה בסנפלינג

עבודות סנפלינג

לפני שאנחנו נדרשים לתת מענה בתחום, הרי שבדרך כלל הלקוחות שלנו ישתפו אותנו כי הם לא בהיכרח נתנו את דעתם לעבודות התחזוקה אותן יש לבצע

קרא עוד »

איטום

שוב אותו סיפור התחיל החורף, אתם מיד בדריכות: מנין תבוא הרטיבות השנה? אתם מכירים את הבעיה משנים קודמות, הטיח מהקיר או התקרה מתקלפים, מופיע עובש

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

קבלו הצעת מחיר!
1
💬 הצעת מחיר בווצאפ!
Scan the code
שלום!
כאן תל פז לגובה - איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן